2008. december 15., hétfő

Csíkos tornyok


Ecet és olaj blogján láttam ezt a sütit nemrég.A kislányom is látta,és egyből mondta:anyaaaa,ugye te is csinálsz ilyet??

A hétvégén ünnepeltük a nevenapját,és megleptem ezzel a sütivel.

Nekünk nagyon ízlett,csak elkövettem azt a hibát,hopgy sütés előtt nem olvastam végig Phzs blogján a kommenteket,és a saját kútfejem után elővettem egy tepsit (20 x 35 cm-es)amit jó méretűnek ítéltem.De amikor kisült az első lap,már tudtam,hogy rosszul döntöttem,sokkal nagyobb tepsi kellett volna hozzá....

Eég vastagok lettek a lapok,így igyekeztem nem túl nagy kockákra vágni,de így egy kicsit a World Trade Center tornyaira emlékeztettek....

De legközelebb (mert lesz!) nagyobb tepsiben sütöm!


Ja és még annyit változtattama dolgon,hogy a mákos tésztába reszeltem egy kis citromhéjat,nekem valahogy az elengedhetettlen a mákhoz....


2 megjegyzés:

phzs írta...

Nagyon helyes tornyocskák!

Névtelen írta...

Az utolsó percben megsütöttem, mert annyira tetszett a süti.
Észrevételek:
legközelebb nem tepsiben sütöm, hanem lapon szétkenve, és úgy egyenletesebb lesz.
Nekem a dara kevésnek bizonyult, kissé folyós lett a krém. Pótoltam kevés kekszmorzsával.
Legközelebb rakok a rumot a krémbe, hogy pikánsabb legyen.
De így is óriási sikere lett! Könnyen elkészíthető látványos süti!