2008. szeptember 12., péntek

Szülinapi torta nagymamámnak


Piskótához:
  • 4 tojás
  • 4 evőkanál hidegvíz
  • 8 kanál cukor
  • 8 kanál liszt,
  • 1/2 csg sütőpor

A tojásokat a cukorral és vízzel habosra kevertem,majd hozzákevertem a sütőporral elkevert lisztet.

Előmelegített sütőben 180 fokon megsütöttem.rácson hagytam kihűlni,majd kereszteb 3-ba vágtam.

Tölteléknek a jól bevált túrótortámat csináltam,csak most kevertem bele barack kockákat.Kívülről is megkentem egy ksi krémmel,majd tejszinhabbal.

A tetejére vékonyan szeletelt barackot raktam ,amit vékonyan zselatinnal bekentem.



5 megjegyzés:

Lilahangya írta...

Boldog szülinapot a Nagymamádnak! A torta pedig gyönyörű!

Snöcy írta...

Köszi!:-)

Unknown írta...

Huhh, nagyon szép a torta, de tényleg!!! Nagyinak pedig boldog születésnapot és még sok-sok egészséges boldog évet! ;)

Ottis írta...

Nagyon szép a tortád!Gratula!Mindig gyönyörűek a tortáid!Nagymamádnak Boldog Szülinapot kvánok!

Cecile írta...

Boldog szülinapot a nagyinak! Csatlakozom az előttem szólókhoz: nagyon szép a tortád!