2008. január 22., kedd

Kínai zöldséges csirkeleves


A Tv paprikán főzték egyik este.Aki szereti a kínai kaját annak ajánlmo,nagyon finom!
Hozzávalók 4 személyre:
  • 35 dkg csirkemell filé
  • 1 csokor újhagyma
  • 5 dkg fokhagyma
  • 15 dkg sárgarépa
  • 15 dkg karalábé
  • 1/2 csokor angol zeller
  • 2 db alma
  • 1 dl szójaszósz
  • 5 dkg dióbél
  • cukor
  • olívaolaj
  • bors

A csirkemellet feldaraboljuk, és olívaolaj pirítani kezdjük. Hozzáadjuk a darabolt zellert, a karikára vágott újhagymát, valamint a felcsíkozott sárgarépát és karalábét. Sózzuk, borsozzuk, beleaprítjuk a fokhagymát, és beleszórjuk a dióbelet. Miután a levesalap jól összepirult, felöntjük vízzel, és szójaszósszal ízesítjük. A csíkokra vágott almát is a forrásban lévő leveshez adjuk.Újraforrástól számítva 5-10 percig főzzük, ízlés szerint kevés cukrot adhatunk hozzá, és még forrón tálaljuk.

Snöcy:
-angol zellert nem tettem bele ,gombával helyttesítettem
-tettem bele őrölt gyömbért,kínai ötfűszerkeveréket,chilli paprikát,és citromfüvet
-mézzel édesítettem nem cukorral
-a végén keményítővel picit selymesebbé tettem


Nincsenek megjegyzések: