2007. december 21., péntek

Hóember rafaelloból

  • 2 dl víz
  • 30 dkg cukor
  • 25 dkg vaj (fontos hogy vaj legyen ,mert a margarintól sárga lesz!)
  • 30dkg kókusz reszelék
  • 30 dkg tejpor
  • 10 dkg mandula

Felforraljuk a vizet,beletesszük a cukrot,keverjük míg elolvad,beletesszük a vajat is,a kókusz 3/4-ét és a tejport is.Hűtőben 2-3 órát pihentetjük,majd vizes kézzel kis gombócokat formálunk,mindegyik közepébe egy szem hámozott mandulát teszünk,és a maradék kókuszreszelékbe forgatjuk.

A hóemberkéhez csak az aljába tettem a mandulát,a teteje üres.A szeme és az orra zizi,a kalapja pedig ugyanaz a massza,pici kakaóval.



3 megjegyzés:

ujbudaimami@gmail.com írta...

Kedves Snöcy!

A helyi Spar eladója szerint a tejport már évek óta nem lehet kapni.
Valóban? Ha igen, akkor mit tudok tenni?
Ha lehet, akkor hol kaptál utoljára, és mikor?
Köszönöm:
Lívi

Snöcy írta...

Szia!

Az idén nem csinátam ilyet, de tejport szerintem a Tescoban mintha láttam volna nem rég.

Snöcy írta...

Szia!

Az idén nem csinátam ilyet, de tejport szerintem a Tescoban mintha láttam volna nem rég.