2007. szeptember 18., kedd

Töltött cukkini

  • 1 nagyobb cukkini
  • 50dkg darálthús
  • 1 csésze rizs
  • 1kis fej hagyma
  • 1 doboz tejföl
  • sajt
  • só,bors,paprika

A cukkinit megpucoltam,négybe vágtam.A belsejét is kiszedtem.Egy jénai tepsibe kevés olajat öntöttem,és belettem a cukkiniket,amik belsejét besóztam.A hagymát apróra vágtam,pici olajon megdinszteltem,rá dobtam a darálthúst,sóztam,borsoztam,paprikáztam és egy pici cízzel puhára pároltam.A rizst is megfőztem.Mikor a hús kész volt összekevertem a főtt rizzsel.A cukkinikből kiöntöttem a levet amit engedtek a sótól,és megtöltöttem a húsos-rizses masszával.Meglocsoltam tejföllel,alufóliával letakarva betettem a sütőbe.Mikor már puha volt a cukkini,megszórtam reszelt sajttal,és most már a fólia nélkül vissza tettem,hogy a sajt is rápiruljon.

Nincsenek megjegyzések: