2009. január 8., csütörtök

Sajtos egybefasírt


Az Nlc-n olvastam ezt a receptet , "Gondaanyu sajtos vagdaltja" néven.

Persze ezen is változtattam kicsit.

Az én verzióm:

  • 1/2 kg darált hús
  • egy beáztatott zsemle
  • 1 tojás
  • só,
  • bors
  • 2 gerezd fokhagyma (reszelve)
  • 10 dkg reszelt sajt
  • 2 kk édes pirospaprika
  • petrezselyem zöldje
  • 1 szál füstölt kolbász
  • szeletelt bacon

A hozzávalókat a pirospaprika , sajt és petrezselyemzöld kivételével összegyúrtam, mint azt fasírt készítésénél szoktam. Elosztottam a masszát 60-40 arányban és a nagyobbik részbe belekevertem a pirospaprikát.
Egy alufólián kiterítettem beterítettem bacon szalonna szeletekkel, a paprikás masszát újnyi vastagra egyengettem, rászórtam a reszelt sajtot , erre a petrezselyem zöldet, majd betakartam a szintén újnyira lapogatott paprika nélküli masszával. A közepére tettem egy szál füstölt kolbászt.Feltekertem , alufóliába tekertem, és forró sütőbe kb egy óra alatt megsütöttem. Eltávolítottam a fóliát és addig sütöttem immár fólia nélkül, míg a bacon kis színt kapott. Szeletelés előtt vártam míg langyosra hűlt.


2 megjegyzés:

Gabojsza írta...

Innen van a recept:
http://href.hu/x/7uji
A kolbász nagyon jó ötlet!:-)))
Gondaanyu eredetijét itt olvashatod:
http://href.hu/x/7ujk

Snöcy írta...

Köszi a felviláosítást.:-)
Örülök,hogy olvashattam az eredetit,az Nlc-re csak másolva volt a recept,a link nem volt beszúrva.