2008. május 15., csütörtök

Túrós táska


Sziszi tette fel ezt a receptet az NLC sütis topicjára.

  • 5 dl tej
  • 70 dkg liszt
  • 1 cs. száraz élesztő (vagy 3/4 csomag friss, de azt előtte morzsold el egy kis cukros tejben
  • 1 teáskanál só
  • 4-5 evőkanál cukor

Kenyérsütő gépbe tettem dagasztani.A dagasztás vége felé fokozatosan adtamhozzá 1 dl olajat.

1 órát kelt.Két részre osztottam, mindkét részt külön külön kinyújtottam.

Túró töltelék:

  • 25 dkg turó
  • 2 ek. tejföl,
  • izlés szerint cukor,
  • vaniliás cukor
  • 1 tojássárga,
  • 2 ek. búzadara

Az egyik felét kb. 8x8 cm-es négyzetekre vágtam,és egy -egy kanál túró tölteléket tettem.A négy sarkát felhajtottam és tejszines tojással lekentem.

A másik felébe szilvalekvárt tettem és buktának hajtottam.

Előmelegített sütőben 170 fokon sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: