2008. május 16., péntek

Epres-túrós zebratorta

Maci túrós zebratortája alapján csináltam.Már nagyon rég óta nézegettem a zebra tortát,de a családom nem nagyon szereti a száraz,töltelék nélküli sütiket.A túrós változat szimpatikusabb volt,de a túrót valahogy a kakaóval nem nagyon tudtam összehozni.Így kigondoltam,hogy a fele túróba nem kakaót hanem epret teszek.

Kb 15 dkg epret leturmixoltam és azt öntöttem a fele túróba.
Az alap szintén Macitól csent omlós tészta.Erre kanalazgattam a fehér illetve rózsaszin masszát.Még nyersen gyönyörűen látszott a különbség,szép sötét rózsaszin volt.De mire megsült ,sajnos elhalványultak a rózsaszin csíkok.Mikor betoltam a sütőbe,akkor villant az eszembe,hogy az epres részbe fél csg epres pudingport kellett volna keverni,hátha úgy jobban megtartaná a szinét.De akkor már késő volt.
Na majd legközelebb!Mert lesz legközelebb, az tuti, annyira finom!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hola Snöcy

I was just looking for blogs in Hungary, when I found by chance yours. it is a quite interesting one and very beautiful.
Best wishes from Brazil:
Geraldo

Ottis írta...

Szia Snöcy!Fantasztikusan néz ki a tortád!Nagy nagy gratula!