2008. április 3., csütörtök

Mexikói csirkecombok mozzarellával töltött paradicsomos salátával


  • 8 db csirkecomb
  • 1 zacskó mexikói fűszerkeverék
  • 1 dl olíva olaj
A salátához:
  • fél fej fejes saláta
  • 1 pici fej lilakáposzta
  • 3 db retek
  • 1 kis kígyóuborka
  • 1 kis zöld kaliforniai paprika
  • 1 szál póréhagyma
  • 16 db koktél paradicsom
  • 1 zacskó mini mozzarella golyók
  • citromlé
  • olívaolaj,
  • bazsalikom
A fűszerkleveréket elkevertem 1 dl olívaolajjal,és a csirkecombokat beleforgattam.Hűtőbe tettem.

Közben elkészítettem a salátát:a koktélparadicsomok kalapját levágtam,belsejüket kávéskanállal kikapartam egy nagy salátás tálba.Mindegyikbe cseppentettem egy kevés olívaolajat,szórtam bele pici bazsalikomot és bele dugtam egy mozzarella golyót.

A fejessalátát,paprikát és a káposztát csíkokra vágtam,a paradicsomok kupakját is ,a hagymát vékony szeletekre,az uborkát és a retket uborkagyalun legyalultam vékony szeletekre.

A citromlét egy kevés olívaolajjal és bazsalikommal,sóval elkevertem és a salátára öntöttem.a tetejére tettem a paradicsomokat.

A húst tepsibe tettem,alufóliával letakartam és megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések: