2008. február 29., péntek

Virágos keksztekercs


Rebaba tette fel ezt a képet egyszer a sütis topicba az Nlc-n.

De a receptet saját kútfőből hoztam össze.
  • 50 dkg darált háztartási keksz

  • 25 dkg darál mézes puszedli (karácsonyi maardék)

  • 65 dkg margarin

  • tej szükség szerint

  • 3-4 evőkanál kakaó

  • 30 dkg porcukor

  • 3 csg vaniliás cukor

  • 15 dkg kókusz reszelék

  • meggy

A darált mézes puszihoz kevertem még kb 12 dk darált kekszet.Bele kevertem a kakaót és kb 10 dk porcukrot,1 csg vaniliás cukrot.25 dkg margarinnal és annyi tejjel amennyit felvett összegyúrtam.

A világos tészta is ugyan így készült ,csak a maradék kekszből,és természetesen kakaó nélkül.

A krémhez 15 dkg margarint 15 dkg porcukorral és 1 csg vaniliáscukorral habosra kevertem,belekevertem 10 dkg kókuszreszeléket.

A világos és sötét tésztából 4-4 hengert sodortam egymás mellé tettem őket.Megkentem a krémmel,a közepére tettem egy sor meggyet,és óvatosan hengerré hajtottam.

Kókuszreszelékkel megszórt alufóliára tettem,kicit meghengergettem az egészet,becsomagoltam és egy éjszakára a hűtőbe tettem.

Nincsenek megjegyzések: