2012. március 28., szerda

Bögrés- mákos meggyel

Tudom , a legegyszerűbb süti, de még is mindenki másképp csinálja....
Ez az én verzióm:

  • 1 bögre mák
  • 1 bögre nyírfa cukor
  • 1 bögre teljes kiőrlésű tönköly liszt
  • 1/2 csg sütőpor
  • pici fahéj
  • 1 citrom reszelt héja
  • 1 tojás
  • 2 evőkanál olaj
  • 1 pohár natúr joghurt + 1 joghurtos pohár tej ( én úgy  csináltam, hogy a joghurtot kiöntöttem a bögrébe, és felöntöttem a tejjel, hogy ugyan annyi legyen mint a többi hozzá való)

A mákot a cukorral összekevertem, és kávédarálón megdaráltam. A többi hozzávalóval összekevertem, sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem, a nyáron eltett meggy befőttel megszórtam.
180 fokon megsütöttem.




1 megjegyzés:

KATA írta...

Kedves Snöcy!
szeretnélek meghívni egy játékra..kérlek nézz be hozzám:)
Kata