2010. június 28., hétfő

Vonatos torta 2. szülinapra

Keresztfiam hétvégén ünnepelte 2. szülinapját.
Tavaly a lakásfelújítás miat csak pelus tortára futotta, az idén Kiskukta ötlete alapján  rendes tortát kapott.
Az alsó rész a jól bevált csokis krémmel volt töltve a felső rész túrós volt.

A túró krém:
  • 25 dkg túró
  • 1 kis doboz natúr joghurt
  • 2 evőkanál cukor
  • vanília aroma
  • 1 evőkanál zselatin 1 dl tejben felfőzve, langyosra hűtve
  • 10 dkg margarin
  • 10 dkg porcukor
A túrót összetörtem, a zselatinig mindenel összekevertem. Hagytam félig megdermedni ( nem dermed kőkeményre, csak megtartja magát) . A margarint a porcukorral kikevertem, majd a félig megdermedt túrós krémbe kevertem.

5 megjegyzés:

Ottis írta...

Tökéletes!Isten éltesse az ünnepeltet!

Bianka írta...

Csodálatos, sok boldogságot

Anna írta...

Nagyon szép lett! Még sok sok boldog szülinapot.

Csibe írta...

De jó, nagyon ügyes vagy!

Wise Lady írta...

A mindenit! Ez igen!
Gratulálok az ünnepeltnek.