2008. november 11., kedd

Gyerekkori emlék...


Ottis gurította nekem a labdát,hogy meséljek egy gyerekkori emlékemről.

A játék lényege (Childhood Memories)


1. Ha téged jelölnek ki, rakd ki a blogodba ezt a képet és írj egy bejegyzést a gyermekkori emlékeidről.
2. Nevezz meg 7 bloggert, akinek szívesen továbbadnád a feladatot!
3. Linkeld be a blogok címét! Azt is, akitől a "díjat" kaptad!
4. Privát üzenetben értesítsd a kiszemelt bloggereket!


Van nagyon sok emlékem a gyerekkoromból,de ezek csak pillanatok,komplett történetekre nem sokra emlékszem.De az első emlékem az nagyon él bennem a mai napig.

3 éves voltam és állandóan fájt a torkom.Persze folyton fagyit ettem volna.....Anyuék mondták,majd nyáron ki veszik a mandulám és utánna ehetek fagyit.Eljött a műtét napja,tisztán emlékszem ahogy be vittek a műtőbe.(még azt is tudom milyen pizsama volt rajtam :-) )
Amikor felébredtem,és megláttam az anyuékat az volt az első kérdésem: -Hoztatok fagyit?

Mivel szinte mindenkinél járt a kérdés,ezért konkrét személyt nem neveznék meg,aki szeretné felidézni valamelyik gyerekkori emlékét,hát rajta!

Nincsenek megjegyzések: